عزیزالله سیفی در این پیام با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قابل تقدیر است آورده است حضور قشرهای مختلف در راهپیمایی 22 بهمن یاد و خاطره روزهای پیروزی انقلاب را بار دیگر زنده ساخت که ملت غیور ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با اراده ی پولادین و مصمم خود کاخ بیداد و طاغوت را فروپاشید.

فرماندار با اشاره به فضای تبلیغاتی آلوده ای که دشمنان نظام به خصوص استکبار جهانی از مدتها قبل  بر علیه کشور به راه انداخته بودند تصریح کرده است ملت شریف ایران با وجود تحریمها و فشارهای   بین المللی که دشمنان برعلیه نظام اعمال داشته اند باز هم با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پیام روشنی را به یاوه گویان و مستکبران جهان دادند که هیچگاه از آرمانهای امام و انقلاب و شهدا حتی ذره ای کوتاه نخواهند آمد.

سیفی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی مرزها را در نوردیده و جهانی شده است افزوده است امروز کشورهای آزاده ی جهان نظام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان الگوی خود برای رسیدن به استقلال ، آزادی و پیشرفت قرار داده اند.

وی آورده است : مردم شریف درالعباده و درالعلم یزد نیز به مانند سالهای گذشته با حضور بی نظیر خود تبعیت خود را ولی امر مسلمین اعلام نمودند.

سیفی در ادامه پیام با تأکید این نکته که در  راس همه كارهاي ما بايد اتحاد، انسجام و تلاش براي ساختن ایرانی آباد باشد خاطر نشان کرده است ملت باردیگر با حضور با شکوه خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان اصلح باردیگر دشمنان را در راه رسیدن به اهداف شوم خود ناامید خواهند ساخت.

 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا